تبلیغات
تجارت الکترونیکی - مطالب آذر 1396
منوی اصلی
تجارت الکترونیکی
  • سپیده سپیدی شنبه 25 آذر 1396 08:39 ق.ظ نظرات ()
    با توجه به رشد و ازدیاد کسب و کارهای الکترونیکی در چند سال اخیر ، موفقیت در این بازار شلوغ تجارت آنلاین کمی دشوار به نظر می رسد . اما کافی است که باور داشته باشید همیشه راهی برای پیشی گرفتن از رقبا وجود دارد !
    در این راستا تصمیم داریم به معرفی عواملی بپردازیم که باعث اعتماد مشتریان به شما و ترغیب آنها جهت وفاداری به کسب و کارتان گردد. پس با ما همراه باشید؛

    " چه عواملی مشتریان را به کسب و کار الکترونیکی شما وفادار می سازد؟ "


    1- ارزش گذاری برای مشتری
    بطور مثال شما می توانید با ارائه محوصی جذاب برای مشتریان بالقوه خود و با قیمت مناسب ، اعتماد او را جلب نمایید .

    2- ارائه خدمات منحصربفرد
    همواره دنبال خدمات رسانی هایی باشید که سایرین از آن چشم پوشی کرده اند .

    3- ترغیب مشتریان به پیگیر بودن سایت شما
    این کار با انواع اقسام حربه های بازاریابی مانند کپن ها و کدهای تخفیف ، ارائه اشانتیون و ... امکان پذیر می باشد .

    4- جذابیت سایت
    سعی کنید با انواع اقسام رنگ های متنوع و شاد به سایت خود زیبایی و جذابیت ببخشید . امروزه مشتریان به رنگ ها بسیار اهمیت می دهند!

    5- انجمن
    انجمن های مجازی وابسته به سایت ، مانند اتاق های گفتگو ، یا اتاق های محصولات ... می تواند در هرچه بیشتر شناخته شدن شما و کسب و کارتان مفید باشد .

    6- ارتباط قوی و مداوم با مشتریان
    سعی کنید ارتباط با مشتری را در اولویت قرار دهید . همواره پاسخگوی مشتریان باشید  و  اجازه دهید آنها این اعتماد را کسب کنند که همواره شما را در کنار خود ببینند .

    7- انتقادپذیری
    بخشی را جهت شنیدن و دریافت کردن نقدهای مشتریان ایجاد کنید . به این ترتیب شما می توانید بصورت کاملاً رایگان ، بازخوردهای مثبت و منفی را دریافت نمایید و درصورت وجود هرگونه نقص و اشکالی آن را رفع نمایید .

    8- انعطاف پذیر باشید.
    همواره آماده هرگونه تغییر و تحول بر اساس شرایط خاص محیطی که ممکن است در هر زمانی روی دهد باشید . اینگونه شما می توانید همیشه از سایر رقبا یک و یا حتی چند قدم جلوتر باشید .

    آخرین ویرایش: شنبه 25 آذر 1396 09:10 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • سپیده سپیدی چهارشنبه 8 آذر 1396 09:55 ق.ظ نظرات ()
    این اصطلاح به معنی کسب و کار به کسب و کار و یک مدل است که تمرکز بر فروش محصولات و خدمات به شرکت های دیگر دارد. در واقع بی تو بی تحت عنوان یک شرکت حمایتی چیزهایی را که شرکت های دیگر برای پایبندی در رقابت ها نیازدارند، ارائه می کنند. در مقایسه با مدل های دیگر یعنی کسب و کار به مصرف کننده یا مصرف کننده به کسب و کار، بی تو بی ها مواد اولیه، قطعات یا خدمات شرکت ها را تامین می کنند.





    یک نمونه خوب بهترین مثال بی تو بی به روش سنتی، تولید خودرو است. لاستیک، شیلنگ، باتری و الکترونیک که برای محصول نهایی وسیله نقلیه ضروری است. اغلب توسط شرکت های جداگانه تولید می شود و سپس به طور مستقیم به تولید کننده خودرو فروخته می شود. وقتی یک ماشین را از یک شرکت خریداری می کنید، در واقع قطعات را خریداری می کنید که توسط ده ها نفر، و یا صدها نفر از کسب و کارهای گوناگون، ایجاد شده است. از آنجایی که بسیاری از این شرکت های کوچک تمایل زیادی به حجم فروش زیاد دارند بی تو بی را انتخاب می کنند.

    در دنیای واقعی نیز با مثال های فراوانی از این مورد روبرو می شویم و اکثر آن ها قابل تشخیص هستند ولی همانند هر مدل دیگری بی تو بی ها نیز نیاز به برنامه ریزی دقیق دارند دارد.

    بی تو بی ها معمولابر ایجاد و تقویت روابط  مشتری متکی هستند. بازاریابی از نوع بی تو بی ممکن است شامل تبلیغات در مجلات تجاری، حضور در قراردادها و کنفرانس های تجاری و یا دیجیتال (حضور آنلاین، جستجوگرها، ایمیل) و سایر آگاهی ها و متد های سنتی باشد.
    آخرین ویرایش: چهارشنبه 8 آذر 1396 11:59 ق.ظ
    ارسال دیدگاه